129,90 kn / Frederic Beigbeder ; s francuskog prevela Ljiljana Ješić
129,90 kn / Frederic Beigbeder ; s francuskog prevela Ljiljana Ješić
Autor
Beigbeder, Frederic
Nakladnik
Zagreb : OceanMore, 2002
Materijalni opis
268 str. ; 21 cm
Napomena
Prijevod djela: 14,99 E.
Anotacija
Kroz lik čovjeka koji piše reklame i krilatice za nove proizvode, potičući u ljudima stalno nove i nezasitne potrebe za kupovanjem i trošenjem, autor prodire u samu srž reklamne industrije, dajući bespoštednu kritiku modernog potrošačkog društva kojim vlada sveproždirući moloh novca. Na tragu suvremenih pisaca poput Brucknera i Houellebecqa, on analizira i secira psihologiju i mentalitet modernog čovjeka koji uzaludno teži za srećom i zamišljenim idealnim svijetom, uzaludno ga tražeći u materijalnim stvarima te gubeći pritom svoju autentičnu ljudskost.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-7056-01-5
Građa
Knjigaknjiga

BEIGBEDER, Frederic

[Sto dvadeset i devet, devedeset kn]

129,90 kn / Frederic Beigbeder ; s francuskog prevela Ljiljana Ješić. - Zagreb : OceanMore, 2002. - 268 str. ; 21 cm
Prijevod djela: 14,99 E.
ISBN 953-7056-01-5


Katalog
  • Upute
  • Katalog
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Izbor kataloga
  • Skupni katalog knjižnica Istarske županije
  • Katalog Gradske knjižnice i čitaonice Pula
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.