Marketing hrane / Mira Leko-Šimić
Autor
Leko Šimić, Mirna
Nakladnik
Osijek : Ekonomski fakultet, 2002
Materijalni opis
X, 137 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
 
Str. 137: Bilješka o autorici.
 
Bibliografija: str. 129-134 i uz tekst.
Anotacija
Tematiku marketinga hrane autorica obrađuje kroz šest poglavlja: Uvod; Značenje hrane; Tržište hrane; Marketing u proizvodnji hrane; Proizvodnja hrane i primjena marketinga u Republici Hrvatskoj te Suvremeni trendovi razvoja na tržištu hrane. Knjiga je prvenstveno namijenjena studentima, a kao pomoć pri izučavanju materije i pripremi ispita na kraju svakog poglavlja dana su kontrolna pitanja.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6073-64-1
Građa
Knjigaknjiga

LEKO Šimić, Mirna
Marketing hrane / Mira Leko-Šimić. - Osijek : Ekonomski fakultet, 2002. - X, 137 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku ; U-99)
Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. - Str. 137: Bilješka o autorici. - Bibliografija: str. 129-134 i uz tekst.
ISBN 953-6073-64-1


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Izbor kataloga
  • Skupni katalog knjižnica Istarske županije
  • Katalog Gradske knjižnice i čitaonice Pula
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.